poniedziałek, 10 października 2011

Street fashion Waszym okiem


"Street fashion jest stylem ubierania, dla którego konstytutywną cechą jest całkowita dowolność ubioru, fryzur i dodatków. To zbiorowość ludzi, obok których nie przechodzi się obojętnie na ulicy, ponieważ ubiór wyróżnia ich z tłumu. To, jak oni sami mówią o sobie, jak odnajdują się w świecie ludzi ubranych mniej krzykliwie (zwłaszcza w Polsce, gdzie wiele rzeczy wciąż budzi sensację), co ich interesuje, a co nie, gdzie upatrują miejsca dla siebie w społeczeństwie, jakie są motywacje, które powodują, że ludzie ci wyglądają tak, a nie inaczej – te oraz wiele innych kwestii spowodowały, że zainteresowałam się modą uliczną. Fascynujące wydało mi się także to, jak moda uliczna wpisuje się w kontekst mody i ubierania."

Powyższy fragment pochodzi ze wstępu do mojej pracy magisterskiej o street fashion w Polsce (szczęśliwie już obronionej ;-). Ciekawa jestem, jakie są Wasze opinie i odczucia względem mody ulicy? Jakie jej definicje i które elementy są Wam najbliższe? Jaka jest bielska i bialska moda ulicy? ;-)

2 komentarze:

  1. Kiedy będzie zorganizowany kolejny swap??
    Jestem chętna tylko muszę wiedzieć kiedy i o której godzinie.

    OdpowiedzUsuń
  2. 4 grudnia - szczegóły tutaj: http://streetfashionbielsko-biala.blogspot.com/2011/11/w-labiryncie-ciuchow-2-swap-party-bba.html
    lub na fejsbuku ;-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że zajrzałaś/eś. Będzie mi bardzo przyjemnie, jak zostawisz komentarz. Oczywiście te chamskie i wulgarne będą usuwane ;-)