piątek, 1 czerwca 2012

Basia


Basia mój wzrok przyciągnęła między innymi piękną koszulką z rowerem (uważam, że fajnie zrobiony motyw roweru na ciuchach jest jednym z lepszych ;-). Tak naprawdę jednak zwróciłam uwagę na całość jej wyglądu - dżinsowe gatki, sweterek i świetną torbę-radio. Basia pasjonuje się dziennikarstwem, obecnie można ją usłyszeć w jednej ze studenckich rozgłośni radiowych. Marzy o wyjeździe do Warszawy i rozwijaniu tej pasji.


Jestem istotą, która bywa niezdecydowana, zwłaszcza gdy narobi za dużo zdjęć, a potem nie wie, które lepsze ;-) Tak było i tym razem, więc postanowiłam nie przepalać sobie biednego móżdżku rozmyślaniami, która fotka będzie najlepsza, i wsadziłam wszystkie ;-D
Dodatkowo załączam zdjęcie pięknej bransoletki, którą Basia dostała od babci.


6 komentarzy:

  1. wszystko jest super, pani ładna, ale te cieliste rajstopy - matko bosko częstochowsko razem z córką & resztą brygady - NIE !

    OdpowiedzUsuń
  2. T-shirt i torebka super, ale tak jak juz pisze diggerowa rajstopom wielkie NIE!

    OdpowiedzUsuń
  3. pani Basia ma ładną torbę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulka i torba wymiata . Ogólnie bardzo fajna dziewczyna ;)
    Pozdrawiam właścicielkę bloga oraz Basię :)
    Zapraszam na swojego nowego bloga http://trendy-dummy.blogspot.com/
    P.S. Oczywiście obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, ale wzmocnienie rajstop wystające spod spodenek psuje całość :)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że zajrzałaś/eś. Będzie mi bardzo przyjemnie, jak zostawisz komentarz. Oczywiście te chamskie i wulgarne będą usuwane ;-)