niedziela, 16 grudnia 2012

Bazar - otwarcie second handu

Skuszona rozlicznymi atrakcjami, jakie obiecywało otwarcie nowego bielskiego second handu, wybrałam się na nie w sobotę rano. Tia, rano - możecie się śmiać, ale dla mnie godzina 9.00, w weekend, to blady świt ;-) No więc wygrzebałam się spod pościeli i udałam na otwarcie Bazaru. W swej naiwności myślałam, że ludzi będzie niewielu, bo sobota rano, bo przyjdą później itp - rozumiecie. Oczywiście tak nie było - masa ludzka szturmowała wieszaki... Zrobiłam kilka zdjęć i również oddałam się błogiemu wyszukiwaniu stylowych perełek. Tym razem nie dla siebie samej, ale dla Gburii Furii - maleńkiego siostrzeńca z czterema zębami, któremu kocham podbijać stylówę ;-)

Cóż poza tym? Bardzo fajnie przemyślana była sama reklama wydarzenia i atrakcje, które mu towarzyszyły. Każdy ze stu pierwszych klientów otrzymał bawełnianą torbę z logo sklepu. Były też słodkości, dobra muzyka i loteria (z tabletem w roli głównej). No i klimat, wprowadzany przez młodą ekipę (jednym z inicjatorów powstania Bazaru jest Novicki, znany bielszczanom m.in. z organizowania Pozoru). Dodam jeszcze, na koniec, że samo pomieszczenie jest bardzo przyjemne i przestronne (lokal na rogu Komorowickiej i Piłsudskiego).


6 komentarzy:

  1. Cóż trzeba zobaczyć, żeby coś napisać....
    Zbyszek

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż trzeba zobaczyć, żeby ocenić..

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyżby kolejna wycieczka do Bielska z mojej strony? A jesli nie, to jeden z punktow wycieczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedzieć, że jest tam taka perełka w postaci Bazar-u ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, weszłam tutaj przez blog roku, dzięki, (banalnie to zabrzmi), ale uwierzyłam, że polski blog o modzie, może być stylowy (a nie stylizowany) i nienachalny . Pozdrawiam :> super!

    OdpowiedzUsuń

Miło, że zajrzałaś/eś. Będzie mi bardzo przyjemnie, jak zostawisz komentarz. Oczywiście te chamskie i wulgarne będą usuwane ;-)